Individuálny balík | - Jednorazová podpora vybranej akcie alebo aktivity organizovanej fakultou, napr. pre zamestnancov, pre študentov, Deň otvorených dverí.
- Zverejnenie 1x loga partnera v priestoroch akcie alebo aktivity.
- Podpora môže byť nielen finančná ale aj vo forme dodávky služieb alebo tovaru podľa dohody.
|
Bronzový balík | - Uvedený ako bronzový partner na webe fakulty, prostredníctvom konta fakulty na sociálnej sieti a vo všetkých vizualizáciách a prezentačných materiáloch, kde sa uvádzajú partneri fakulty.
- Možnosť zverejniť inzerciu 3 voľných pracovných pozícií na webe fakulty počas vybraných 3 mesiacov.
- Možnosť zverejniť 3 informačné, propagačné alebo marketingové správy partnera prostredníctvom konta fakulty na sociálnej sieti počas vybraných 3 mesiacov.
|
Strieborný balík | - Uvedený ako strieborný partner na webe fakulty, prostredníctvom konta fakulty na sociálnej sieti a vo všetkých vizualizáciách a prezentačných materiáloch, kde sa uvádzajú partneri fakulty.
- Možnosť zverejniť inzerciu 3 voľných pracovných pozícií na webe fakulty počas vybraných 3 mesiacov.
- Možnosť zverejniť 3 informačné, propagačné alebo marketingové správy partnera prostredníctvom konta fakulty na sociálnej sieti počas vybraných 3 mesiacov.
- Priestor pre 1 predstaviteľa partnera v rámci vybranej akcie alebo aktivity organizovanej fakultou.
- V rámci daného akademického roka 1 vlastné podujatie na fakulte v rozsahu 2hodín mimo výučby.
- Priama propagácia partnera v rozsahu 30 dňovej kampane v priestoroch vestibulu Študijného oddelenia FEI (TV, roll-up, plagát).
|
Zlatý balík | - Uvedený ako zlatý partner na webe fakulty, prostredníctvom konta fakulty na sociálnej sieti a vo všetkých vizualizáciách a prezentačných materiáloch, kde sa uvádzajú partneri fakulty.
- Priestor pre dohodnutý počet predstaviteľov partnera v rámci vybranej akcie alebo aktivity organizovanej fakultou v závislosti od konkrétnej podpory.
- Možnosť zverejniť dohodnutý počet inzercie voľných pracovných pozícií na webe fakulty počas celého akademického roka v závislosti od konkrétnej podpory
- Možnosť zverejniť dohodnutý počet informačných, propagačných alebo marketingových správ partnera prostredníctvom konta fakulty na sociálnej sieti v závislosti od konkrétnej podpory
- V rámci daného akademického roka 2 vlastné podujatia na fakulte v rozsahu 2hodín mimo výučby.
- Priama propagácia partnera v rozsahu 60 dňovej kampane v priestoroch vestibulu Študijného oddelenia FEI (TV, roll-up, plagát).
|